Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rizikové formy chování a jejich prevence
Dykastová, Zuzana ; Bendl, Stanislav (vedoucí práce) ; Syřiště, Ivo (oponent)
Již samotný název "Rizikové formy chování a jejich prevence" napovídá, jaké je zaměření této práce. Teoretická část se dělí na tři kapitoly. První kapitola definuje rizikové formy chování a nastiňuje jejich formy. Druhá kapitola se zabývá fenoménem šikany - popisuje její znaky, druhy i formy, charakterizuje vývojová stádia a předkládá doporučovaný postup při jejím vyšetřování. Třetí kapitola je věnována prevenci. Uvádí základní informace o efektivní prevenci, právních předpisech a institucích zajišťujících prevenci. Dále se zmiňuje o funkci školního metodika prevence a Minimálním preventivním programu. Empirická část obsahuje soubor metodických a pracovních listů zaměřených na výchovu k harmonickým mezilidským vztahům. Aktivity obsažené v těchto listech jsou součástí programu pro žáky, který by mohl být jednou z variant prevence šikany. Cílem práce bylo zpracovat takovýto program, popsat jeho průběh a zjistit zpětnou vazbu od žáků a pedagogů pomocí metody rozhovoru a dotazníku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Rizikové formy chování a jejich prevence
Dykastová, Zuzana ; Bendl, Stanislav (vedoucí práce) ; Syřiště, Ivo (oponent)
Již samotný název "Rizikové formy chování a jejich prevence" napovídá, jaké je zaměření této práce. Teoretická část se dělí na tři kapitoly. První kapitola definuje rizikové formy chování a nastiňuje jejich formy. Druhá kapitola se zabývá fenoménem šikany - popisuje její znaky, druhy i formy, charakterizuje vývojová stádia a předkládá doporučovaný postup při jejím vyšetřování. Třetí kapitola je věnována prevenci. Uvádí základní informace o efektivní prevenci, právních předpisech a institucích zajišťujících prevenci. Dále se zmiňuje o funkci školního metodika prevence a Minimálním preventivním programu. Empirická část obsahuje soubor metodických a pracovních listů zaměřených na výchovu k harmonickým mezilidským vztahům. Aktivity obsažené v těchto listech jsou součástí programu pro žáky, který by mohl být jednou z variant prevence šikany. Cílem práce bylo zpracovat takovýto program, popsat jeho průběh a zjistit zpětnou vazbu od žáků a pedagogů pomocí metody rozhovoru a dotazníku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.